Restitutiebeleid
Terugbetalingen & Retouren
We hanteren een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je na ontvangst van je artikel 30 dagen de tijd hebt om een retourzending aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet het artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.
Om een retourzending te initiëren, kun je contact met ons opnemen via info@dinera.nl. Artikelen die zonder voorafgaand verzoek worden geretourneerd, worden niet geaccepteerd.
Stuur het pakket via een koeriersdienst en geef ons het volgnummer.
Dinera
Ondersteuning per e-mail: info@dinera.nl
In het geval van een retourprocedure (indien van toepassing), vergoedt de Verkoper de Consument onverwijld, en in ieder geval niet later dan 10 werkdagen vanaf de dag waarop de Verkoper het retourpakket heeft ontvangen, alle van hem ontvangen betalingen, met uitzondering van de leveringskosten van de goederen. Zodra je retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om je te melden dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook informeren over de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling.
Door jou gedane betalingen, exclusief de kosten voor levering van de goederen zoals vermeld in de algemene voorwaarden, worden onverwijld, maar uiterlijk binnen 10 werkdagen vanaf de dag dat we je retourpakket hebben ontvangen, aan je terugbetaald. De Verkoper zal de terugbetaling uitvoeren via dezelfde betaalmethoden die de Consument heeft gebruikt voor de oorspronkelijke transactie, tenzij de Consument instemt met een andere oplossing. In geen geval zal de Consument kosten moeten dragen in verband met deze terugbetaling.
Klacht van de consument - Product met gebreken
In het geval dat de goederen die je bij ons hebt gekocht defect blijken te zijn, heb je het recht om een klacht in te dienen.
Met betrekking tot het defect kunt u het volgende vragen
Vervanging van het artikel door een artikel zonder gebreken,
De verwijdering van het defect,
Een prijsvermindering.
U kunt een klacht indienen binnen een jaar nadat u het defect hebt ontdekt, maar de termijn voor het indienen van een klacht kan niet aflopen voordat de garantieperiode van het artikel is verstreken.
Uw klacht zal worden beoordeeld (antwoord verstuurd) binnen 30 dagen na de datum van ontvangst van uw klachtmelding.
Stuur je aankoop niet terug voordat je ons een e-mail hebt gestuurd over je klacht: info@dinera.nl
Om ervoor te zorgen dat je retourzending snel wordt verwerkt, moet je het adres van de retourzending bevestigen bij onze klantenservice op info@dinera.nl. Verzend het pakket vervolgens via een koeriersdienst en geef ons het volgnummer door.
Dinera
We hanteren een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je na ontvangst van je artikel 30 dagen de tijd hebt om een retourzending aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet het artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.
Om een retourzending te initiëren, kun je contact met ons opnemen via info@dinera.nl. Artikelen die zonder voorafgaand verzoek worden geretourneerd, worden niet geaccepteerd.
Stuur het pakket via een koeriersdienst en geef ons het volgnummer.
Dinera
Ondersteuning per e-mail: info@dinera.nl
In het geval van een retourprocedure (indien van toepassing), vergoedt de Verkoper de Consument onverwijld, en in ieder geval niet later dan 10 werkdagen vanaf de dag waarop de Verkoper het retourpakket heeft ontvangen, alle van hem ontvangen betalingen, met uitzondering van de leveringskosten van de goederen. Zodra je retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om je te melden dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook informeren over de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling.
Door jou gedane betalingen, exclusief de kosten voor levering van de goederen zoals vermeld in de algemene voorwaarden, worden onverwijld, maar uiterlijk binnen 10 werkdagen vanaf de dag dat we je retourpakket hebben ontvangen, aan je terugbetaald. De Verkoper zal de terugbetaling uitvoeren via dezelfde betaalmethoden die de Consument heeft gebruikt voor de oorspronkelijke transactie, tenzij de Consument instemt met een andere oplossing. In geen geval zal de Consument kosten moeten dragen in verband met deze terugbetaling.
Klacht van de consument - Product met gebreken
In het geval dat de goederen die je bij ons hebt gekocht defect blijken te zijn, heb je het recht om een klacht in te dienen.
Met betrekking tot het defect kunt u het volgende vragen
Vervanging van het artikel door een artikel zonder gebreken,
De verwijdering van het defect,
Een prijsvermindering.
U kunt een klacht indienen binnen een jaar nadat u het defect hebt ontdekt, maar de termijn voor het indienen van een klacht kan niet aflopen voordat de garantieperiode van het artikel is verstreken.
Uw klacht zal worden beoordeeld (antwoord verstuurd) binnen 30 dagen na de datum van ontvangst van uw klachtmelding.
Stuur je aankoop niet terug voordat je ons een e-mail hebt gestuurd over je klacht: info@dinera.nl
Om ervoor te zorgen dat je retourzending snel wordt verwerkt, moet je het adres van de retourzending bevestigen bij onze klantenservice op info@dinera.nl. Verzend het pakket vervolgens via een koeriersdienst en geef ons het volgnummer door.
Dinera